jag har inte glömt..

ingen uppdatering..

varför?

jo, igår hann jag inte. och idag..? lat. så kallas det. att man är lat. hemskt lat, när man sitter vid datorn redan, och ändå inte orkar skriva en rad eller två. eller så kallas det fantasilös. för att man inte har nåt att skriva om.
men tro inte jag har glömt bloggen för det, bara för att jag är lite lat, så finns den fortfarande i mina tankar, som är lite virrig just nu. eller ah. nåt sånt. kan inte riktigt sätta fingret på det. 

jag har till och med "jobbat" med bloggen. heheheheh, jobbat. men nåt åt det hållet iallafall. håller på med en ny header. ovanliiiiiiigt. men så är det, när man lär sig nya saker, är ju det snyggast. just då. men ah. jag har suttit och letat efter photoshop penslar, som man kan fixa hem gratis, men eftersom jag har stenålders photoshop (heheh) så funkar inga penslar -.- bajsapa.

gammal bild, tagen med min supermobil, som har hållt genom vått och torrt. ah, så det är alltså super kvalite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback