Lars Winnerbäck

amenhallårå!

jag ska nog lägga mej snart, har inte så mycket att göra, eller rättare sagt ingenting alls, och eftersom det tar tusen år innan jag somnar är det väl lika bra att jag bäddar ner mej då. haha! men jag gör det snart, 10-15 minuter kanske. ah, så får det bli!

imorgon blir jag väckt vid 10.00-11.00 för jag ska packa, för imorgon bär det ju av till ljusdal, jag ska se Lars Winnerbäck imorgon jag :D hehe! synd att det skulle regna då, men det tar vi då, får väl bli littan blöt då, för sen blir det till att sova på hotell! fast inte får man sova länge heller, för klockan 10.00 morgonen efter, alltså på fredag ska vi samlas utanför skolan vi ska sova på, till ljusdalscupen alltså, så eh, ja, ni får väl önska mej lycka till eller nåt ;) för den cupen ska vi vinna! :D
sen kanske det blir doktorn imorgon också, det hoppas vi allafall! så jag får veta vad det är frågan om, med magen alltså. men jag har ju varit där två gånger, utan resultat. så ja. pussssssss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback