läsvärt inlägg.. hehehe. not.

amen hallårå!

sov ju hos jenny inatt med, och igårkväll/inatt satt jag, jenny och fredrik och spelade spel, haha, det var askul. jag var lite trött också, och då blir man ju lite FniZzzZiG! hehe. jag och jenny somnade väl vid klockan 3.00 kanske. sen idag vaknade vi klockan 13.00. skööönt var det iallafall!

vi har typ inte gjort någonting idag heller, ritat och badat typ :) och vips så var klockan 17.30. jahapp. trodde den var 16.00. men okej, då traskade man hemåt då. och nu har man precis keeeekat lite.

ikväll blir det nog lite mys med mamma, film och sådär! :D tänkte städa rummet, men njaa, så känns det förslaget just nu. njaa. tar nog det imorgon eller så. hörde att det inte skulle bli så fint väder imorgon heller, eller? aja, får väl se. ska fixa naglarna också, fast vet inte om jag har lust med det längre. dom är typ mega ojämna. apnaglar som envisas med att gå av jämt. jaja. det här blev ett ytterst intressant inlägg må jag säga, och då avslutar vi väl det med en ytterst intressant bild också, vad säger ni? :D :D :D

egooogirrrl '

edit; HEHEHEHE. ser ut som att jag har valkiiisar på handen min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback