lill@ vm

hejsan!

ingen uppdatering idag på grund av lill@ vm. skulle ju stå i kiosken idag! kiosken på wembly dessutom, den stooora ni vet. ha-ha. passet började klockan 12.00 och slutade klockan 16.30. najs. 4 timmar och 30 minuter! mys. men ja. det gick ju bra. tack alla som hjälpte mej och julia!

efter mitt pass gick jag till nedre plan med frida, vi kollade på wilmas match :) hennes lag förlorade tyvärr.. fast jag tycker dom borde ha vunnit, eller åtmisntonde blivit lika.
sen cyklade jag och frida hem, vi hade bara en cykel - fridas. utan pakethållare! hon skjusade mej. jag satt på sadeln och aa. det gick väl sådär ;) tog en halv timme.. så direkt när jag kom hem fick sandra skjutsa mej till thule igen x) för då skulle jag se noras match :) men dom förlora oxå.. men matfors f-98 spelade samtidigt, och dom vann :D
när jag kom hem väntade jag på ingela, hasse, nora och alice. för vi skulle bada i tjärn. inte hasse då. men ah. men så kom hela noras lag och badade x) haha!

pospos.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback