ludde

hejhej!

somnade seeeeeent igår. hehe. amen ikväll får jag väl försöka somna tidigare, hur ska det annars gå på ljusdal, vakna tidigare än tidigast..

förut fick ludde typ en, eh. sån där rulle som det är plastfolie på, i den var det EN godis(?) elakt. hehe, och så hade pappa vikt in kanterna på den, lite ludde kämpade med den eller, hahaha, söt.♥

 

nu ska jag klä på mej, borsta tänderna och så, och läsa alla bloggar ;) sen så ska jag nog ut och fota lite ;) kul det! men vi hörs sen, och så får vi väl se om jag kommer hem från birsta med nåt mys :D


Kommentarer
Postat av: f r i d a t h a m a n

den var iaf finare än fiskmunsbilden! ♥

2010-07-27 @ 14:19:19
URL: http://heyyfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback