massa text och lite bilder

såja, det tog tid det där hurru du.. hehe. men först var datorn eller internet assegt. verkligen, klickade man nånstans fick man vänta i 10 minuter innan det hände nåt :s så då stängde jag av datorn och sen gick jag och åt lite. ah, men nu har jag redigerat lite bilder iallafall. dock blev det massa tråkiga bilder xp haha, julia har några roliga. men dom tar vi en annan gång. så. eh.
ah, vi låter väl bilderna tala lite för sig själv. eller inte. jag skriver littan här jag. jag har sminkat julia, och tvärtom. ni har ju sett julias sminkning redan, så då vet ni ju vilkens som är vilkens. och julia sminkade min näsa döröd. hahahah, så om ni råkar se nån bild nånstans så är det julia som har sminkat snoken min så, det är inte att jag är förkyld eller vad fasiken ni kan tro ;)
vi gjorde frisyrer på varandra också, och så kom julia på nån tokish rosettfrisyr, så det gjorde vi ju på varandra också då. julia är rödtotten♥ hihi, och jag är den blonda enen.
sen så tog vi en massa bilder (A) hahahahahah, inne på toan! kult va???+++??+? och jag var ju bra på det. jag missade hela tin. julia var lite bättre på att träffa oss båda ;p ni ser ju.

fotograf: jag och julia mårtensson
redigering: jag

resten av bilderna är bara lite oviktiga.. som att den över var viktig.. hehe. men jaaaa, ni fattar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback