myggbett

krafs krafs'

här sitter man och kliar sönder myggbett efter myggbett. mys! jag måste nog vara den godaste människan i världen (såklart!). har myggbett ööööööööööverallt. plus tusen bromsbett. inte kul, inte kul.

igår på träningen fick vi våra nya matchställ, rätt snygga ;p står namnet bak på ryggen, "berggren" står det då på min. hehe, nää, skojja. det står "olsson". nejmen. bild kommeeeeer.

jag är shoppingsuuuuugen! oj vad jag är shoppingsugen. kan jag bara få lite pengar så ååh! jag vill ha.. skärp, klocka, typ tunika, jeansshorts. och lite saker. nu, nu, nuuu vill jag shoppa. hehe. bäst ni antecknar!

ifall ni undrar så är bilden sen i våras.


Kommentarer
Postat av: bajskorv

du har ju pengar på kortet, så det är väl bara att shoppa upp dom då ;P ;)

2010-07-18 @ 00:14:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback