mys med bästa

varning för långt och bildlöst inlägg!

berättar om tältningen med hanne och julia när jag fått bilderna av julia :) men hursomhelst, vid klockan 16.00 igår så for jag, jenny och jennifer på ica och köpte lite smaskens. sen for vi till agnes, och vi var där vid klockan 16.30 då ungefär. då började vi sätta upp tältet mitt, vi sov i mitt 12-manna :) när vi typ var klar med det kom karin, då fixade vi klart det sista med tältet. sen käkade vi lite. vi satt på agnes altan och åt, de blidde pizza som serverades ;) pizza från spice. gott. fast inte det bästa för min mage. men det gick bra. heh ! :D när vi ätit och hade smält maten lite, så cyklade vi till långsjön och badade. asskönt i vattnet! vi badade aslänge, eller ah, enligt mej iaf x) som blir frusen rätt lätt ;p men det var länge iallafall :)
fast när vi kom fram märkte vi att ena cykeln var trasig.. ops. det var däcket. typ heeeeeeelt punka. verkligen. så när vi skulle hem igen, till agnes då, fick vi bära den -.- jobbigt. men ja. det gick ;)
väl hemma hos agnes igen satte vi oss på altan och bara pratade, jätte mysigt! vi var ju ensam hemma, eftersom agnes föräldrar och rebecca var på gatufesten. sen satt vi där nästan hela kvällen, vi spelade lite spel också. och hundarna var med, dom var så gosig så! och flora den bebisen låg och sov i mitt knä♥
men vid.. har verkligen ingen aning om vad klockan var, 2.00 kanske, då gick vi ut till tältet, bytte om och så, sen låg vi där och pratade.... ;) och smsade lite. tillslut var det bara jag och karin vaken, solen hade till och med börjat lysa ute. klockan 5.00 ungefär bestämde även vi oss för att det var dags att sussa lite. så då blev det så.
vaknade vid klockan 9.30 idag, gick och kissade.(anteckna!!) sen somnade jag om. vaknade igen 11.30 trot jag det var. då gick vi in och åt frukost. sen.. packade vi ihop allt, och efter det gjorde vi inget mer.. för då åkte vi typ hem.
en ashärlig kväll/natt med bästa!♥ synd bara att inte issa kunde vara med.. men nästa gång :)

varför det inte kommer några bilder från kvällen?

nä, därför ingen hade med sig kameran, så ing bilder blev knäppta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback