mys med hanne och julia!

dageeeeeen kommer här!

började att jag for till julia, där hanne redan var! vi gungade littan granna :) hihi, busigt! sen ville julia och hanne bada, (i julias storpool). så då gjorde vi det! fast eftersom jag fortfarande är lite försnyld (typ bara snorig) så badade jag inte så mycket, utan solade mest :p


oh, brun jag såg ut att vara på bilden! synd de bah ä på bilden dårå... men ja, julias bebispool var ändå rätt "stor". ni ser ju hur "djup" den var, och så var den rätt "bred". najsigt! (fler bilder kommer i senare inlägg)

efter vi solat och badat och tjoat, så gungade vi littan mer! :D


men när man gungar blir man ju så huuungrig! så då fick vi ju traska till ica och köpa oss littan mat. men emilia här, hade givetvis noo money med sig ^^ som vanligt :p men som tur är har man en snäll vän, så lånade av hanne :) jag och hanne höll på dö.. så vi köpte oss varsinn sallad, medan julia köpte ETT grönt äpple x) hahaha! sen köpte vi en dricka var oxå, och så en kladdkaka som vi skulle dela på! sen gick vi till skolgården(!!!!!!!!!! hanne och julias idé!!). och så satt vi vid gungorna och smaskade, medan jag sölade och grejs. hehe. sen tjockade vi oss hela kladdkakan (inte så jätte stor, men ändå). och då blidde vi alla lite mysig i magen. HAHAHAHA. HA. haha. haaa-ha. ha. och så sen blahaaaaaaa bla blaaa. när vi kom till julia spelade vi "vi i femman" !♥ jag vann 8)

dagen har varit fylld med skratt och mys, och på torsdag ska man tälta med dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback