ögonbild

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej people!

här är man vaken än, jag alltså, inte julia ;) hahahah. trötter. men jag är inte så jätte trött än, eller joo. fast ne. kanske ;) haha, men jag ska nog sova SNART ändå tror jag, men nu medan julia har sussat har jag passat på att redigera en bild ;) den blev väl sådär.. men ja, den duger för att lägga upp här på bloggen! hahaha ^^


det är jag som har sminkat julia, fast oseriöst dårå, men ah, det förstod ni väl. sen så ja, ni har nog redan förstått att det är julias öga :p tänkte passa på att visa en före och efter bild ;p har inte redigerat jääätte mycket, men ni ser väl :)

här är den helt oredigerade ;)

sen här är den jag har redigerat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback