outfit

igår var jag ju hos frida, typ grillkväll eller vad man ska säga.. vi var väl cirka 20 stycken där. man fick ha med eget "kött" som man ville grilla, sen så, ah. mysigt. vi badade och bastade också :) men antar att det är tråkigt att läsa om så ^^

var på birsta idag, lägger upp det jag shoppat om en stund.. 1 timma kanske, heheheh. är inte så snabb på redigera.. men här får ni iallafall outfiten som jag hade :)

och jaa, jag vet att benen ser ut att ha värsta konstiga hudfärgen. att skorna är lite sämst utskurna. och att skuggan tydligen blev väldigt.. mja, inge bra. men det är sånt man inte ser innan man lägger in det på bloggen och inte orkar ändra :D

 

meeen... uppifrån och ner då ;D

svart baslinne: H&M

gult linne: JC

halsband: H&M

klocka: Clas olsson (japp, köpt idag)

armband: ur&penn, berlockerna är från lite allt möjligt

svart rosettväska: åhléns

harems byxor: h&m

skor: scorett


Kommentarer
Postat av: ilybitch

Men åh, wb min klocka asåwhh♥

2010-07-15 @ 17:46:14
URL: http://heyyfrida.blogg.se/
Postat av: Moa

hehe har en sån där klocka fasst rosa :D

2010-07-15 @ 22:20:27
URL: http://shakemyworld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback