pucko jag vettu!

hejhej!

rännö idag med jenny, hennes mor och även hennes broder. dom första två timmarna var lite seg, orkade inte sola, och efter ett tag vart det ju kallt i vattnet med.. men sen vart det lite roligare :) badade och solade hela tiden - såklart. vad annars kan man göra? ;)

ikväll ska jag sova hos jenny som ni nog redan vet :) ska bli kalaskul! hihi♥ imorgon ska jag också vara med henne, eftersom jag sover där ^^ får se vad vi hittar på, ska kanske vara med några fler.. men får se ;)

förresten är jag ett pucko. puckopuckopucko!! ååååååhhhhhhhhhhhhhhh. jag dör. jag har kommit till nåt jävla skärmlås tjosan på ipoden, och nu kan jag inte kodhelvetet, vad ska jag gööööööööööööööö? hm. antingen får jag sitta i hundra år och försöka knäcka koden. hehe. eller..? ah, får väl googla. kanske står i papperet man fick med till ipoden? isåfall.. får man väl ta och söka reda på dom, eller så vet jonas? aja, hörs väl när vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback