ska nog sussa snart!

mja, sitter här i samma ställning, hehe som sist. har inte så mycket att göra ju. eller jo, städa rummet, men vem orkar göra det mitt i natten lixom? eller överhuvudtaget nån gång alls? he, så det får vara som det är ett tag till det.

jag och julia tänkte tälta imorgon. men.. så kom jag på att det är grillning hos fridisen imorrn kväll!♥ eller ja, det var faktiskt mamma som påminde mej. så jag och julia får väl tälta nån annan dag då istället.

nyss kom far in på rummet mitt och tyckte jag skulle sova. men jag förstår inte varför. varför sova när man kan sitta vid datorn? man kan ju inte göra det på dagen när det är soligt. (klagar verkligen inte!!)

funderar på att krypa ner i sängen nu, fast först måste jag borsta tänderna och det. joobbigt! så det får nog vänta ett tag. sen blir det nog natti natti för mej, och så ska jag ha det kalas imorrn. vi hörs då! :D

ännu en bild sen i våras ;)

se vad bra jag har blivit på att lägga upp bilder i dom flesta inläggen! dock så hör dom sällan till ämnet, meneh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback