tältingen med hanne och julia

hej!

igårkväll fick jag lite bilder av julia sen tältningen, fast.. typ bara sen vi badade. hehe. men det får väl gå det med! :D
men när jag och julia kom till hanne så åkte vi till kvarnviken nästan på en gång och badade :) asskönt i vattnet! vi badade rätt länge.

jag som gör ett försök till att stå på händer, och inte ens i vattnet kan jag det. hehe, ni ser ju hur rak mina ben är ^^

när vi kom tillbaka till hanne så såg vi mest bara på tv. rätt länge, jag och julia snodde datorn ett tag var också ;)
sen bäddade vi i ordning i tältet och så. vi pratade med nån... öh? arvid tror jag han hette, och hans kompisar ett tag. nån julia känner. sen så bara myste vi på! somnade vid klockan 2.00 - 3.00 nån gång kanske :) och doris, hannes katt hade klättrat upp på tält taket, så där låg hon och sov :) hihi♥


det var väl det vi gjorde, dagen efter så åkte vi till kvarnviken igen, och badade massa mer :) det var varmt i vattnet då med, jag och julia tog lite kort också :) finfina, blev vissa iallafall.. haha. men vi var typ bara där i en timma, för det blåste rätt mycket där, när vi kom till hanne igen, for jag och julia hem. men det var roligt iallafall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback