titanic 2

har ni också hört att det ska komma en titanic 2? det är nog dock väldigt gammalt, men jag har lixom aldrig tänkt på det, förns igår, då jag såg titanic. så idag googlade jag såklart på det. fick väl inte fram nåt riktigt bra. men hehe.

Titanic 2 Jack's back
Då hade tydligen inte jack dött, utan frusit till is, och hittas sen, vid liv, men nedfrusen. Han tinas upp på ett sjukhus och det är ju ganska stor skillnad från 1912 och 2000-talet. Så världen är ju väldigt annorlunda för jack sen han var på titanic. Jack flyr från sjukhuset för att ta reda på vad som hänt med rose. han blir också efterlyst på jakten efter henne.
(hehe, lite weird jag skrev? förlåt..)



fast.. det sägs ju också att det bara är skämt, och att det inte alls är någon film som ska komma ut, eller har spelats in. alltså ska det vara fake.

Titanic 2
Titanic 2 ska tydligen inte vara en uppföljare av Titanic. utan titeln är som den är därför att det är ett fartyg i filmen som heter Titanic 2.


om det är sant eller inte, det vet jag inte. men okej. vad tror du? ;p eller vet du nåt? x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback