trött tjej... som alltid

ingen outfit bild idag, eller rolig bild överhuvudtaget. förlåt.. :( men är man lat så är man.. tyvärr. orka ta bild, orka ladda in bild, orka redigera bild. nä, ni ser, ingen bra idé. så vi skiter it.

fick jätte god mat hos kusinerna iallafall! sen vart det ju gotårta till efterrätt också. men något avis man blev på alla noras pengar. ojoj, det var inte lite, och sen så fick hon mer, och ÄNNU mer. då bah *sadface*. menmen..

nu är jag tröttttttttttttt, trötttrötttrött. och huuuuuungrig. tror jag ska äta något, men har ingen aning om vaad. får se vad vi har.. sen får vi se vad som händer imorgon, ska kanske vara med julia :) annars får jag se, jag är trött som ett as nu, like I said. så får se, är jag det imorgon med så läre väl bli en slapp dag. men nu ska jag rota i kylen. så..

en hare :) minns inte om det var jag eller julia som gjorde konstverket. men så är det med mitt minne ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback