uppdatering från sjuklingen

hallåja!

varmt, varmt, vaaarmt idag! ingen sol, de är moln över hela himlen, har varit det hela dagen, men oj så varmt. 25°C kanske. och nästan vindstilla, klibbvarmt :p fast ändå, jag klagar inte, ja tycker om värme! men det är ju lite småjobbigt nu när man är förkyld och inte kan bada.. hade jag varit frisk hade jag nog lega i vattnet och plaskat 24/7. men tyvärr är det ju inte så nu då..

jag tog ett snabbt dopp i tjärn förut, med jenny. men gick upp på en gång, eftersom jag är sjuk. men det var så enormt varmt, typ febern eller nåt höll på sjunka så ja svettades som jag vet inte vad.
sen ville ludde bada, han stod och gnällde på pappa, haha♥ så då fick ludde ta ett dopp oxå :) söten.

haha, ser ni filten? den är rosa :) och de står princess på den! ludde är en liten princess han :')♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback