shopping

idag var jag med frida, vi myste med en massa kaninungar, hennes, jennys och cajsas ;D sen har vi badat i tjärn också :)

efter middagen for jag, mamma, sandra och mormor in till birsta :) först på media markt där sandra skulle kika på nån mobil, sen till clas olsson där jag köpte mej en fin klocka :D

sen vart det att fara ner till birsta city, där blev det lite spring dit, och så lite spring dit. det här fick jag med mej hem iallafall :D

väska från h&m, rätt rymlig och snygg :D

nagelfil med steg från kicks, har haft en sånhär innan, men den är nu utsliten, så jag vet att den är bra ;)

ögongfransböjare, heter det så? hursomhelst så är den från åhlèns.

nagelblommor från åhlèns.

sen när vi lämnar mormor hos henne så får jag en väska av na, gillar't! asgullig! tack mormor♥ det är en gammal som hon har haft, så har ingen aning om vart den är köpt, menmen :D


nu blir det.. läsa bloggar, sen? hm, sova, eller fixa naglarna. hörs imorgon.

förresten så ville jenny ta med mej på badstranden imorgon, så det blir väl så då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback