birsta city

hallå i stugan!

förut var ju jag och mamma på birsta :) vi for vid klockan 16.30 ungefär, först åkte vi in på clas ohlson, för jag skulle ha en klocka. en vit. men så fanns inte den :( sen for vi på stadium, för att kolla efter en regnjacka, eftersom jag har tappat bort min x) och efter fotbollsstrumpor, men vi kom på att vi hade en annan jacka hemma, och så hittade vi inte sånna fotbollsstrumpor som jag skulle ha :/ så då åt vi, jag åt spaghetti och köttfärssås för er som undrar ;) haha ^^
sen gick vi runt där på birsta city och shoppade loss. haha :D det här köpte jag..

lägg märke till mitt snygga rum :D mönstrad halsduk/sjal Veromoda 99.95:- 25 :-

färgade armband Åhléns 19:-/st 17:- för alla tre

hårrosetter dom rutiga Glitter 49.90:- svarta Gina Tricot 59:-

plånbok accent 99:-

t-shirt Gina tricot 99:- jeansleggins Gina tricot 199:- 49:-
är lite osäker på om jag ska behålla t-shirten, ska fundera :)

t-shirt JC 199:- fick den av mamma :) skärp Gina tricot 129:-

skärp Gina tricot 99:- 49.50:- 29:-

nå krämer, typ sminkborttagning och nåt, från Kronans droghandel eller vad det heter x) vet inte vad det kostade, mamma betalade.

ah, det var min shopping för idag :) är nöjd, förutom att jag inte hittade några jeansshorts eller klockan som jag ville ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback