vilken film?

hejsan.

alltså, hejsan. fy vad fult. hejsan. hejsan. fel o bara säga hej? säger jag. hehe. hejsan alla barn 8)

jag har tråkigt, som jag har varje kväll/natt. men orkar aldrig lägga mej ;) haha. jag brukar lägga mej mellan klockan 1.00-2.00 som ni nog redan vet ^^ men det tar alltid typ 1 timma innan jag somnar, så hur länge skulle jag behöva ligga vaken om jag la mej nu då tro? :p haha.. jobbigt läge ;)

funderar faktiskt på att se film.. :) isåfall, om det nu blir så tror jag att jag ska se nån av dom här..



åh, beslutsångest, får se vilken det blir.. fast just nu känns det som att det lutar åt rosa hållet, eftersom det var flera ååår sen jag såg det sist, men som sagt, får se ;) om jag borstar gaddarna och sådär så kanske jag har bestämt mej sen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback