fotodag!

tjaooo!

nu så är väl det mesta på bloggen färdigt skulle jag väl gissa på :D hehe, får väl hoppas det.
som ni ser (förhoppningsvis) har jag gjort en ny header, den ska alltså se ut såhär:

(klicka på bilden för att se större)
om den inte ser ut så, klicka då F5 så ska de bli rätt ;)

idag så har jag varit med julia :D först var vi här, hos mej alltså. då fotade vi en massa :) 4 av bilderna som togs är i headern ;) de är dom 2 blommorna, tillbringaren och så bilden på mej ^^ givetvis togs en massa fler bilder! och de har varit askul! asbra väder hare ju varit oxå! vi ville ha en sån där portello glass, den nya enen. så då cyklade vi till macken för att införskaffa den. xD haha. men så fanns inte den :s lite less jag blev eller! andra gången det blev så. men jag skulle absolut ha den! så då cykla vi till handlarn, där den inte heller fanns! fasiken. har dom sluta sälja den eller? nån som vet? men jag köpte mej en vanlig cola calippo istället. sen cykla vi vidare hem till julia där vi mest gungade.
vid 17.30 trampade jag hem, där de var grillad kycklig och potatis som serverades!

mja, sen dess har jag sutte här x) har fixat headern och lite annat ;)

snart ska jag väl packa eller nåt, för att sen fara till mormor och morfar, ska ju vara barnvakt som jag sa :p eller a.

bilderna vi tog idag kmr komma upp så småningom. ni märker väl ;p ni får väl en bild så länge ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback