hemma igen!

jag är hemma nu! eller ja, har varit det sen klockan 15.00 typ. skööönt! haha x) har varit kul att vara med måns och maja, men jobbigt oxå.. ._. åh, ville hem xp haha! men berättar mer sen, det åskar nu. (inte här) men w/e. är rädd ändå. och hanne bebisen då. HAHA. de åskar HOS henne. i huset. nejmen x) men de åskar iallafall där, typ hela gården lyste upp och allt. och jag pratade med henne på msn, då sa hon att hon var skiträdd, jag bah "men tönt" typ x) och ville inte att hon skulle stänga av datorn. sen nyss hörde jag lite åska på håll, och typ dör. har ont i magen för jag är så rädd x) haha! mja, ska ut och lyssna på åskan och dö lite.. tänk om den kommer hit D: det mullrar mycket nu...

pospos hörs sen när åskan passerat eller försvunnit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback