himlabadet, here I come!

imöra blir det himla badet med frida, cajsa och sanja tror jag det var! ;) nollkoll här vettu. men ja, det ska ju bli kalas :D hoppas det är roliga kanor. men har hört att det är astråkigt... fast nä, det ska bli kul :) ska sova hos frida ikväll :p åh, som jag längtat efter na!

har ju en massa oredigerade bilder som inte har kommit upp på bloggen än, sen fotodagen med julia och sen jag var hos mormor och morfar nu då. får väl se till och slänga upp några snart.
men tydligen ska ja spela kort m sandra nu :p hon har tråkigt ^^ så vi hörs väl nån gång.


Kommentarer
Postat av: Moa

Sv; men det går ju inte förstår du väll !;O

2010-06-30 @ 20:10:59
URL: http://shakemyworld.devote.se
Postat av: Moa

men jag har ju inte köpt den på typ ur&penn så då kan jag ju inte lämna in den där heller eftersom dom tar ju inte emot grejer som dom inte sålt.

2010-06-30 @ 22:06:45
URL: http://shakemyworld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback