lektant :D

hej igen!

åskan är helt borta nu! :) den har varit det ett tag. men förut när det åskade så.. åskade det! haha. men det var typ flera åsker. det blixtrade rätt mycket och mullrade en massa. jag såg flera såna där blixtar som man ritar, ni vet zick zack blixtar. ascoolt! man skulle ha fått kort på dom! men det skulle vara väldigt svårt, eftersom man inte alls har nån aning om när dom kommer :p jag och sandra satt i hamocken på altan och kollade på blixtarna och lyssnade på mullret :p

men ja, till dagarna utan bloggning ;) jag va ju hos mormor och morfar, för jag skulle vara "barnvakt" åt mina små kusiner maja och måns :) måns är.. 4 år? kanske, eller nåt :p och maja är 7 tror jag :) men vi har väl egentligen inte gjort nåt speciellt, lekt? haha!

maja på bilden när hon använder "snurrfoten". man har den runt foten, sen snurrar man igång den, sen ska man hoppa över den ;)
tog flera bilder, men inga på maja och måns xp hehe, eller ja, några på maja ^^ knäppte på blommor och så x) HEHE. mjaaa..
men iallafall, när jag var där så tjatade måns om pannkaka hela tin x) haha. han ville leka pannkaka, äta pannkaka, och alla var en pannkaka? sen pratade han om bajs och banan också xp haha!
och så tror jag maja ville se på  TV:n. då sa mormor att dom hade "nikelod" (kanalen nikelodeon) maja bah "nikelåodeån!" he.
och när vi (jag, mormor, morfar, maja och måns) skulle fara hem till mej, för sandra skulle ju klippa dom, så vart morfar irriterad på alla bilar som kom, så vi inte kunde svänga in, då sa han "tänk att det ska komma en jävel här och så en jävel här..!" mormor ba "SHHHH!" hahahahaha.
men ja, det har vare kul, fast jobbigt, blev littan trött...
för jag vill ju vara vaken på kvällarna, medan dom (alla, mormor, maja, måns o morfar) la sig 22.00 typ. då jag är aspigg. då bah "jahaaaaaaaa..." sen så var det full fart 7.00 på mornarna. JIPPIIIEEEE! .. = en död emilia.
haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback