ännu ett inlägg till "emilia drygar" kategorin som ännu inte finns..

vet ni?

det ska komma snö idag!!!!!!
mamma kom och visade en pyttetiniwiiiniii mössa. så då tog man ju en paus från skrivandet. sen när jag lutar mej tillbaka i datastolen blir jag chockad av mej själv, ofta jag gjorde sådär många utropstecken? aldrig. måste ha varit nån annan. lovar.

men ah. idag skulle de komma snö, och imorgon! jag kommer skita på mej :) för jag har bara för små converse som är kalla som satan. men man får väl överleva kanske..

idagrå? jag ska vara med jenny, och vi ska kika på så mycket bättre eller vad det heter. på tv4play alltså. älska thomas dileva hur det nu än stavas. "jag sitter faaast....." HAHA. sen ska vi pyssla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback