bättre sent än aldrig

Nu har jag inte bloggat idag igen..! Men jag har iallafall en halv anledning. Jag är typ sjuk. Haha. Det var den anledningen det x) men jag har helt enkelt inte orkat, och nu bloggar jag från mobilen :P vill ni veta en hemlis? Jag har suttit vid datorn typ precis hela dagen (utan att blogga. Shame on me.) Så imorgon ska jag inte sitta så mycket vid datorn! Men lite, för jag ska blogga :) jag ska berätta om gårdagen och även bjuda på nån bild. Men i övrigt ska jag försöka göra nåt annat skoj, jag ska t.ex. baka lussebullar, måla naglarna och kanske städa rummet. Sen lär jag väl göra lite mer ^^ är det lördag imorgon eller? Nepp. Söndag då? Men är du dum eller? Nehe, men varför ska inte jag till skolan då? Jo, vi har nämligen prao! Men eftersom jag är lite små hängig så vill jag vara hemma, roligare ju :) så, så ligger det till vettu. Snart slocknar jag, så vi avrundar här då så får vi höras imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback