boda borg

hey!

en heldag på boda borg är ju inte helt fel det inte :) men så hade man ju sett fram emot spökena, och självklart var det ju inga spöken -.- lite irriterande. men det var ju kul ändå. först när vi kom dit så trodde vi ju att det skulle vara spöken, så då var vi asrädd. och så var vi i en bana, "expedition viking" den är jätte mörk och ah. så erik bah "det står nån där!" jag, issa och julia börjar skrika och kutar ut ur banan. självklart drygar han bara ._. men ah ;) hahaha. jag var asrädd x) men sen hade vi bara sett tre späken som inte ens hade skrämt oss när klockan var typ 14.00-14.30 så då frågade vi vart alla var. men då hade dom gjort kväll -.- så då vart jag, issa och julia skitsur där ett tag xD haha. men sen kom vi igång igen. det har iallafall varit askul. så ja ;)
vi klarade sju banor.. hehehhehehehehehe.

när vi for hem åkte jag direkt till issa :) trevligt det, jag for hem vid 20.30 kanske. och nu sitter jag här framför datorn med en ben&jerry. lite småmys sådär :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback