dampmobil nr.1

om nån undrar så bah skrikere damp om min mobil. *suck* hänger sen gör den med.. ååååeeeeehaaaaaaa.

igår var jag ju på gårn. hahahahahaha! satt där i ett hörn, lite småmobbat. såklart jag satt med mina vänner! men man gjorde ju inte så mycket minsann. sen stängde dom 21.30..... menmen. jag sov hos jenny sen. vi gjorde väl inte sådär överdrivet mycket. vaknade 11.30 idag. sköööönt!

och har nyss kommit hem från frida, för hon skulle fara iväg. jag var där i kanske 45 minuter. och nu har jag varit hemma i kanske 20 minuter. och så ringer frida och bah "heeeeej, kan jag va med dej?(A)(A)(A)" man ba -.-.-.-.-
nerå. klart jag vill va med na.
hoppassssss min mobil slutar dampar. orkar inte skriva. ska vandra till frida nu. adjö.


vetni va? jag saknar sommaren!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback