gårn, ja kommer.

idag har jag varit med jenny och agnes. haha. har städat ur affären. och när vi såg alla smycken blev jag helt extaaas! fasen, nu kan vi ju gö massa mer smycken ju :D (säljer ju det nu som ni vet HAHAHA) vi bah "PEEEEEEEEEEEENGAAAAAAAAAAR" men fasen. vi hade typ 800:- från affärn????? omg. och alla tjuvar: ne, pengarna är inte hos mej. ingen idé ni försöker göra inbrott. så. då var det avklarat också.
sen fyndade man ju en massa krafs också. så jäkla kuul :D jag är asglad över ett par halloween ljus som jag tog med mej hem. aaaaaaaaskuuuulaa!
(tänkte ta kort och visa, men så har inte mamma och pappa installerat camen -.- soooopppppppppppppaaaaaa) p.s. sopa. inte soppa. d.s

ahmen det har iallafall varit nice idag.

ikväll blir det gårn. HAHAHAHAHAHAHA. hello fjortisar, here I come. nerå. men får väl se hur det är. har nämligen aldrig varit där xp haha. ska dit med jenny, agnes och jennifer. tror jag kommer få med mej julia också :)))))


dä ä ja. söt vah?????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback