her aj äm

hejsan allesammans! .... juste. ingen häslningsfras. ops. *suddar bort den*

ja. men okej. jag ska försöka komma tillbaka till bloggvärlden :) hehehehehe. *daa big bloggööör* men så äre vettö.

vart jag har varit under min icke bloggtid? ja. alltså inte den innan jag skaffade en dum blogg. hehe. det skulle ju bli en hel bok? jag menar ju under typ tre dagar, smartis! :D förresten, skulle det inte sitta gott med godis nu? på tal om smarties. men okej. ja. jag har surat. över min dator. den är inte densamma som innan :( buhuhuhuuuuu! ni bah. "vaaaaaarföör? rada upp sakerna! snälla emilia.♥♥♥♥ p.s we love you! d.s" hehe. okejrå. bah fatt ni tjatar så :) love you too bby's <3<3<3<3<3 hihihi. (ja. jag har ett liv!!)

•  jomen. det är ju såhär att hela datorn är ju ominstallerad. så jag har inte spotify!!!!!!!!!!!!!

• troru jag har msn?

• eller photoshop?

• sen så är den allmänt weird.

• den är seg.

• den låter som en hel hög elefanter. (okejrå. det var lenovos weirdo sida. HAHA. ni skulle vart med. jag har(hade. visst) en lenovo sida som startsida. så startar jag datorn och tar upp internet. då bah börjar värsta trumsolot. AHAH. PANIIIIIIIIK. jag trodde det var hårddisken som höll på paja.. (smarttjej.se) ah. men så var det hemsidan xD kuewlt.

men vetuva? nu måssssssssste jag göra franska och engelska. jag lovar att jag ska försöka blogga mer :) (men kmr typ bara kunna ta gambilder jö. för annars får jag redigera i typ picnik. mhmmm. kanske ska ta en bild på mä själv, sätta ett hjärta för snoken, använda asfula *sTicKErSSSS* som hjärtana och en kronis sen ska jag skriva med en typisk picnik text och ha asfula effekter. MHMMMMMMMMMMMMM. så naaaaaaaaaaaaaaaaajs!!!)


inte gjord i photoshop. bah satt nu vet. jag är inte sååååååååå dålig. gjorde den idag = gratisprogram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback