hon med roliga inlägg

alltså verkligen förlåt för dålig uppdatering. och när jag väl uppdaterar så får ni inga bilder!?

..men det får tyvärr vara så tills pappa har fixat min dator, för när den är som den ska kommer jag lägga upp bilder som förut och så kommer det komma fler inlägg.. men tills dess får ni hålla ut. hehe. (storbloggarN)

yesterday så följde jag med mor och far till gävle. pappa far ju runt till lite olika ställen med jobbet hans, och igår skulle han till gävle. så då följde jag och mamma med, för vi tänkte shoppa lite. jag fick med mej lite hem, men vi får se när ni får se det .. ;)
men jag köpte iallafall två par jeans, en tröja, en hood, en dagbok och en modellbok XD HAHAHA!

annarsrå? jag och mamma såg robin hood igår. hahaha. "DET ÄR ROBIN HOOD JAG VILL HAAA!"

idag ska jag umgåsas med agnes och jenny, vi ska städa ur affären och lite sånt.

nyss ringde jennifer och frågade om jag ville följa med na på himlabadet... men det kunde jag ju inte :( men hoppas hon hittar på nåt annat skoj!

äh. orkar inge mer, ska hitta på nåt nu. hejdå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback