ingen bild. bara en dryg emilia som talar. we like. eller?

med tanke på rubriken i inlägget innan kan man tro att jag syftar på mej. för att jag var nog rätt dryg där. jag är jämt dryg. jag fick det bekräftat av agnes igår. tack gmn<3<3<3<3<3

MEN DÅRÅ. ja. mmmm. var ju hos issa igår med agnes pagnes. vi kom inte rikitgt på vad vi skulle hitta på. så då traskade man till dennis där även sebbe och andre var. inte fatt det var så kul heller? xD hahahaha. vi såg, eller andré såg på världens sämsta film. jag och agnes skrattade. eller ja. kanske. var jobbig var vi nog. så svårt att vara tyst. går icke. sebbe trodde han var lite cool han. issa såg väl också lite på filmen och dennis bara gick runt och gjorde lite olika, fixa håret typ? dom hade slickat. MMmMM-MmmMM. fint.♥ sen i slutet såg dennis också på filmen. men den SÖÖÖÖÖÖÖG! japp. så var det. så då pratade jag och agnes, och andré var lite småsur dårå. så han bah "MEN KÄÄFTEEEEN!". okok. men det gick inte. äh. men det gick väl an. kul att störa folk. faktiskt. mindre kul att bli störd. menmen.

 

idagrå? funderar på att åka in till julskyltningen vid 13.00 för att hjälpa julia att sälja. men vad tusan ska man ha på sig? jag har ingen jacka eller skor som man kan ha till täckbyxor. och det är ju kallt som satan. men det löser vi. men genast uppstår ett nytt problem, vad ska jag äta eftersom jag har match sen? men får vällan köpa nåt då. jaja. "allting kommer lösas och bli bättre igen, om du har pengar i fickan eller ett ess i din ärm!" vi kör på det och så stoppar jag ner lite pengar i fiskan så får vi se vad det blir för käk ;)

 

match klockan 17.00 hemma. kom och kolla om ni vill? fast vänta. nä.

 

love you guys! fast ne :D

edit; HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAH. ser ni att det står att jag ska stoppa pengar i fiskan? :) kul. tyckte jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback