irriterad tjej

hej!♥

det där med pysslingen? och så mycket bättre? ahdu. det blev det ju ingenting av. för så fort man skrivit inlägget så får man ett sms av jenny där det står "jag ska ta spruta idag.. glömde bort" man bah. jaha. jaja. mamma som ville fara på birsta..? kanske.. hm. så flörtar man lite med mamma, sen så bestämmer vi oss för att fara iväg till birsta. så det är där jag har tillbringat eftermiddagen! :)
vi for dit för att kika på vinterskor till mej, för det skulle ju tydligen snöa idag och imöra. ganska mycket också. säger dom alltså, men än så länge har man inte sett en enda snöflinga. men det kanske kommer? aja. jag har iallafall mina tygskor, som är kalla som satan, och det är ju lite skönt med vinterdojer sådärdå. och turligt nog hittade vi ett par iallafall. som dög menar jag. jag hade ändå bara köpt ett par. hahaha. men dom är väl okej antar jag. lite sånadär som alla har. men ändå inte dom där mega tråkiga som finns på varenda skoaffär. men ska testa trampa runt i dom ett tag, så får jag se om jag ska behålla dom. tänk om det ser ut som om jag har jätte stora fötter... :s isåfall vill jag inte ha dom.. så får ställa mej framför spegeln och mysa på lite.
sen, tro det eller ej. men ooooooojooooj vad mycket snygga kläder det fanns. jag tror jag döööööööör! jag såg typ fem tröjor på jc minst tre på h&m, sen såg jag typ tre på vero moda också. + att det fanns ju typ tuuuuuusen snygga ringar på gina. vill haaaaaaaa! ge meeeeeeeeej!♥ det är ju ganska självklart att jag såg allt det där idag bara för att man inte har pengar. och det lilla mor har bör na ju spara till jul. för snart måste man ju börja tänka på den också. ååååååååh. irriteeeeeeerad!!!!
men jag fick med mej en blus hem iallafall :) en rätt billig ene, för 150 kr. så ah. det var väl bra. men är fortfarande sur. för det var sjukt vad mycket kläder jag såg...


söt bild på mej. lite småbusigt att man inte ser mina röda ögon och att det står "© emiliaberggren" men visst är den fins ändå????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback