KUL!

hallå!

har typ fixat färdigt i träningsrummet nu. men det är inte sådär superbra. för det är dökallt där inne, vi kommer sova ytterst obekvämt, jag orkade inte mer än dammsuga och det var det t.o.m mamma som gjorde, jag hade inte så mycket "pynt", det ligger fula mattor på golvet. men ah. det kommer nog funka ändå. för om vi ligger där i mörkret med massa ljus och lyssnar på dockornas hemlighet kommer vi ändå skita på oss. så ah. det duger.

just nu..? jag är ashungrig och vi ska inte äta förns om typ 3-4 timmar? och jag kan inte äta nåt annat för jag mår illa bara jag tänker på nåt man stoppar i munnen. uff.
säkert den dumma middagen som jag åt igår som har fått mej att må illa. har mått illa ända sen igårkväll. fyyyy!
men jag ska inte klaga :D :D
hahahaha!

myser ni nåt då? inte nänä. inte jag heller. men snart så.

HAHAHAHAHHAHA GISSA VAD? :D :D :D :D


svar: en getmage!!!!! (okejdå. det är ryggen. men det är magen som står ut..)


p.s. jag själv som har tagit bilden 8) var on tha kolmord you know. d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback