läs hela. för det tog tametusan tid att skriva't!

HEEEJ!! nu ska jag berätta en MASSA! haha. nerå. men om igår och idag. det blir nog en del text, men fasen att ni ska kämpa er igenom den. ni MÅSTE!

men först! AGNES VETTÖÖÖ! får ett inlägg i loggen på fejjan av na.
"Ville bara berätta att jag ska käka glass och oboy med grädde åk sen ikväll ska jag mysa ner mig i sängen åk se på movie, bara för att du ska vara avis på mig nu ;)"
HAHAHAHAHAHAHAHA. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅK!!!!!!!!!!!!!! jag dööööööööööööör.

och nurå..

igår så var det ju först konfirmationsak. om begravningar. rätt intressant. men alltså. först var det nån söndagsmässa. HAHAH.
1. jag och julia klantisarna själv råkar svära rätt högt. I KYRKAN.
2. jag satt bredvid, erik OCH julia!?!?!
3. julius och erik sjöng psalmerna.............
heheh. bra va?
sen fick vi ta nattvarden. äckligt. smakade glögg. uffa!

och efter det döpte (dopade) ju karin sig. hahahah. sött!♥ vid typ 17.00 for jag till karin. spenderade kvällen med henne, jennifer, jenny och agnes.
karin fick lite presents. en bajsis av meg + ett halsband. och av jenny varte örhängen, och av jennifer after eight + håkans nya skiva (SÄMST!!!!!). sen så fick hon ju en tårta av alla oss också!
vad vi gjorde?
jadu.. spelade twister. och jag twistade in mej rejält så jag ramlade, med tumfan rätt in i ett bordsben. så nu gör den ont som självaste satan. typ stukning eller nån annan skit.
sen så spelade vi även med andra ord och lite annat. kvällen var helt okej. ;)

for hem vid 12.00 idag. for till julia vid 13.15 typ. vi började med att keka lunch! sen la vi oss i hennes sköna sömnframkallande bed. vi tog fram skolkatalogen och tittade i den..... HAHA. askuuul! det var en kille som hade riktigt snygga fötter. jag var på toa och så sa jag "julia, leta fram nån rolig ene tills jag kommer tillbaka!" och när jag kommer tillbaka tar julia fram en sida och bah "kolla på dessa råttor." och pekar på en killes fötter. HAHAHA. askul. dom var jätte stora. jaaa, vi var elak. nej menar HKSHKJHLKHDGAL *HOST HOST*. men det får man vara. lite granna. den där killen kommer ändå aldrig få veta att det var hans fötter som såg ut som råttor..........
sen så bah låg vi där och gäspade. vi bah "men ska vi sova en timme elle?????" och så okejade vi på det, sen ställde julia klockan så den skulle ringa en timme framåt. after that slumrade vi. 30 minuter senare vaknar vi av att hennes grannar lever rövare, dom skriker littan och smäller i dörrar. men 5 minuter senare somnar vi om. vi sover. sover. och sover!! sen vaknar vi klockan 17.00. då bara "OJ JÄVLAR VA MÖRKT DE ÄR!?!?!??!?!?!?!" och så stirrar jag lite mysko på julia, "ställde du inte klockan?" hon bah joooeee, de gjordäää jaaeeehhhh! hon hade snoozat i över en timme utan att vakna av larmet en endaste gång!? HAHA. inte jag heller... social.se
men vi klev upp dårå, för då fick vi inte sova mer. vi klädde på oss ytterkläder och traskade iväg till trim där vi hälsade på mor min. sen skrattade vi en massa och 19.00 for jag hem.

19.30 knatade jag iväg till jenny (A) hehe. vi ritade modeller. sen har vi även spelat skipbo. var en riktigt najsig dag idag må jag säga!

imorgon blir det iallafall shopping!


här var man liten iallafall...♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback