love yoooouuu mormor and morfaaar

men sluta tjatarå!! jag skriver ju. bah för att fåre gjort. såru vet. tro inte ja gillart. hehehe. neee. en sån plåga äre ju inte. interåååå. bah när man har hål i tänderna som kittlar sönder en så man blir irriterad. då kan det vara jobbigt. men okok. jag har inte hål. men det känns fasen som det. tror jag? hur ska jag veta? jag vet inte ens hur det känns när det ilar? jävulskt jobbigt är det iallafall. men mormor har kollat och väääääägrar tro ens 0.000000000000000001% på att jag har hål. inte ens så lite. hon tog t.o.m fram en såndär mini tandläkarspegel och kikade. men åh. ändå. varför är det jobbigt då? hmrppfff.

idagrå, första praodagen. helt okej. inte tråkigt. men vill inte bli tandläkare heller så xd mjaaa. vad fick vi göra? jag och issa tog tandavtryck på varandra, HAHAHAHAHAHAH. skitkul. man slemma nå så jäkligt och så börjar man ju asgarva och då grymtar man som en gris och ah. man bah myse på helt enkelt. sen så tog vi nån röntgenbild, tog fram alla saker som behövdes för patienterna, tittade på lite, gjorde massa saker på datorn. var typ aldrig syssellös, så det var ju kul :)

sen vid 18.00 for jag till mormoder och morfadern mina.<3 mys! jag ville tjäna lite pengar så jag kan köpa julklappar xd HAHAHAHHA. men jag har typ inga. (käften.) och jag vill köpa för det är AAAAAAAASKUUUUUUL. ska ge bort många och bra saker. för jäklar vad pengar jag fick. jag torkade disken som mormor diskade. och fick.... dömycke pengar. serioussssss. för det. öh. fick flera hundra.... femhundra kr för det! har man världens bästa mormor och morfar eller? app! dä harmanjö. sen så fikade vi, och jag och mormor kollade i leksakstidningar. sen såg vi på tv och hade det lite mys. jag for hem vid strax efter 21.00 :)

ah. men det har varit en mysig dag det hära ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback