moppebrudar!

kan säga att jag vet varför mobilen dampade iallafall, så ni kan vara lugna.

men jag gjorde nåt otroligt idag. jag åkte moppe med frida!!???!?!??!?!? det är sant!!! men vi bah satt och spelade bomb it 2 så börjar frida bah "MEN ÅHHHH, MARABOU VINTERVIT SKULLE VA GOTT JÖ!!" jag bah "mm...... spelarå!!" så hon bah "men fatta jö!" så fortsattere såhära...:
jag: men ska vi gå te macken elle???
hon: SKA VI??
jag: amen precis.
hon: MEN MOPPE DÖMMÄR!
jag: hehe? va?
hon: men jaa!
jag: allvarligt?
hon: sluta. kom nu!
jag bah darrar.
sen klär vi på oss. och jag bah "är det kallt?" så frida bah näääää. så då åkte jag i mina korta strumpor, mysbyxor, tygskor, munkis och astunnjacka. sen när vi for så frös mina fotleder eller vad tusan det heter sönder. kaaaaaaaaaallllt! men jag överlevde. men tror ni chokladhelvetet fanns???? nope. så då funderade vi på om vi skulle fara till ica, vi kom fram till att om vi inte gjorde det så skulle chokladen finnas, och om vi gjorde det skulle det inte finnas. men vi tänkte "ÄÄHH!" så vi for. kallllt. chokladen fanns såklart inte där heller. men då köpte vi med oss 6 kindermaxi och 1 euroshopper. GODIS JÖ! så for vi hem då.
sen så far frida till genvägen, alla vet vilken va? snälla säg att ni vet! ah. tror ni det var ljust elle? inte direkt. jag bah.. "nää, äru allvarlig mä me?" så for vi där då. asläskigt. det var ju rätt ljust framåt, för moppens ljus. men så kolla jag bakåt och håller på att få en hjärtinfarkt. helt seriöst. man ser inte ens 1 CENTIMETER bakom sig. då bah: NOOOOOOOOOOOOO! men ah. vi kom hem iallafall! :D

coola_tjejer_96_and_95 you know
jag ser upp te frida och är så totally wannabe henne så jag gör allt som hon gör bara så att ni vet! :§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback