mums med jul

alltså ärligt. inlägget innan? jag skulle egentligen skriva en sak, och så börjar jag tjattra om nåt annat? så då kände jag att det kan väl få ett eget inlägg då. men vet ni vad jag borde skaffa? en "svamel" kategori. eller så borde den typ heta "emilia drygar". men vet ni vad som skulle hända då? alla inlägg skulle hamna i den kategorin xD hahahahahhahaha!

iallafall så ville jag nämna att jag och mor ska mysa till det med lite julkänsla!♥ hon tänkte dricka lite glögg som luktar jul till tusen, så startar jag såklart julmusicaaaa och dricker lite milk på det och mumsar pepparkakor. vadå nice?
och ja. jag sa det där för att nån där ute skulle bli avis. okej?


och på det så slänger vi in världens finaste bild på ludde. (haha. skryt? nerå. men han var söt på den) tänkte faktiskt att det skulle sitta bra med en julbild, så då letar man ju. och så kommer man på att man inte har en sån redigerad på lager. så då blev det som det blev. men när jag har min dator + photoshop. då jäklar! (alla vet väl hur det kommer sluta?)

alltså. detta inlägg skulle också placeras i "emilia drygar" kategorin....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback