saknar sommaren!

hallå!

spelade teater idag i kyrkan för 6:åringar. hahaha. jag var herde tillsammans med julia, julia och cornelia. petra sa att vi inte fick sitta och prata och skratta där vi satt, för det hördes i hela kyrkan. vad tror ni vi gjorde? japp. ni gissade antagligen rätt. men vi försökte va tyst ändå xD
lh pratade om bajs :( hennes luktar bacon. jag kraffsade julia på tårna. vi planerade att sticka därifrån så var det bara fåren där när dom kom dit där vi skulle va. eller så skulle vi låtsas sova. och massa mer tok. men det har varit superkul!
sen till lunch fick vi pizza från spice. gott det. men man blir ju littan bubbelibubblig i magen sin. haha. så teatern efter lunchen satt jag, julia och lh och sa att vi va bajssssiiiis. mogen är man ju.
sen efter följde jag med julia hem :) vi har haft våra skrattatacker vill jag lova. bland annat åt att i slutet på sista föreställningen så när julia skulle ställa ner fåret sa hon, helt från ingenstans och för sig själv "gurgel". HAHAHAHAHAHAHA. då dog man ju.
men har varit en hel skoj dag! :D

nu funderar jag på om jag ska förstöra den genom att plugga till alla prov och läxor, eller låta den vara en fortsatt bra dag genom att kolla på greys. vi får se vad jag överväger att välja :)


vill ha sommar!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback