snart är julen här hörrni..

hej!

första skoldagen efter lovet avklarad nu då. låter som att det har varit lov värsta länge, men det har det ju inte x) men trött har man varit iallafall. höll på somna flera gånger ;) men ah. det gick ju iallafall.

issa följde med mej hem efter skolan, vi började med att ringa till boda borg. eller ah, jag gjorde det ;) och vi hade säkert fått praoa där om vi hade varit snabbare -.- men dom hade redan två stycken. så nu ska vi typ praoa på issas mammas jobb... hahaha.

sen så ritade jag och issa lite..... ;) hahahahha. som alltid x) men det har varit skoj :) hon for hem vid 20.00 typ.

nu sitter man här själv då och funderar på vad man ska hitta på. jag sneglar lite på klockan och ser att den snart är 21.00 ._. jahapp. ja, då finns det ju inte så mycket man kan göra.. men snart borde jag börja pyssla med julklapparna... haha. men får kanske göra det imorgon? :) kanske att man får med jenny?
och alltså, jag ska göra dom själv! jag ska inte börja köpa julklappar.. xp men jag ska köpa julklappar också, men det gör jag lite närmare jul ;)

iallafall så har jag och issa diggat julmusik hela dagen och jag fortsätter minsann på det. me like :)


sötis julia. dock oredigerad. menmen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback