totally onödigt inlägg. bah svamla ja

heeeej igeeeen!

vetu en sak elleh??? pappa har fixat min dator nu, halft iallafall. han måste installera ett avast anti virus program, sen är den done. vänta va? har jag nämt det här? jag får nån deja vu. hahahahahahahah! men allvarligt? vänta.. måste kolla!


I'm baaaaaaaaaack! men hittar inget? hm.. måste drömt att jag nämt det i bloggen eller nåt. aja. ni bah "CAREFAAAAAAAACE!" men ah. ni älskar mej ändå va?

sen så har jag sjukligt ont i ryggen. illa. plus att jag kopplade ur hårddisken. sen bah åh sitta vid datorn och blogga 8))) så då kopplade jag in den igen. allt för er kära läsare!♥ ni är världens bästa! lol. ne. fast jo? ska man säga så för att ni ska stanna kvar? hur som haver så sa jag det där bara för att jag ville dryga. men så kom jag på att det kanske låter elakt om jag säger att ni inte är världens bästa läsare och så bah dissar ni min blogg lixom typ bah? fjortisgiiirl. nemen allvarligt? och säger jag att ni är det så låter jag som en sån där tönt som tror den har värsta stor bloggen med typ 3 läsare per dag? hahahahahahahaha! men det är jag inte :( åh. varför tog jag ens upp det här?
nä. vi säger så här. vi skiter i det hela. jag har en bebis liten blogg, ni är bra, men inte bäst. för det är jag. okok?

jobbig disskusion det dära hurrudu. men sååånt är livet, sååånt är livet! (8)

ne. nu ska jag sluta dryga.


vi avslutar det hela med en gambild som vi hoppas att ni inte har sett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback