trött var man ju

idagrå? jo trött var man ju. något iallafall. var som en zoombie fram till lunch. hahahahaha. det var ett helvete. sen på so:n. HAHAHA. agnes vettö. "fattiglappsbarnen" mmmmmmm. okej. och på matten vet jag inte om jag gjorde en enda uppgift? allvarligt? men jag har gjort klart kapitlet och gjort alla c-uppgifter TVÅ GÅNGER! som att man orkar gö dom tre gånger? ne. kan ju svaren utan till utan att ens gö en uträkning. och det är ju c:isarna jag behöver träna på. men jag gjorde nog tre uppgifter iallafall :))))) sen myste jag på med min trötthet.

och.... vad skall man säga? jomen svenskan, hahaha! jag säger nog bara det "hahahahah". våran klass. ställer vääääääääärldens dumaste frågor. men vi fattar ju inteeeeeeee? haha. askul. vi är så dålig på gramatik sak. om vi ens håller på med grammatik? I don't know. kanske.

sen hade jag utvecklingssamtal :p hade ingela, hon var bra hon :) det gick bra för mej också, inte så mcket att säga? ja. min dag det. nu blir det grey's resten av kvällen. fatta myyyyyyyyyyyyyys!!


oredigerad bild. men det är jag som tagit den. och det är agnes dog thea on tha pic :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback