snöbollskrig kan man säga

hallå där!

idag på skolan var det väl inge speciellt förutom snöbollskrig... hehehe. livsfarligt att vara där ju! jag, karin och issa satt på bänken i korridoren, så kastar ted en snöboll på oss?! man bah yes. va skönt att vara blöt. men sen i matsalen kom han och sa förlåt! ahahahhahahaha. gulligt.
men när ted hade kastat snöbollen på oss så gick vi och låste in oss på toan vid matsalen, för utanför höll några andra på med massa snöbollar. och så hör man hur angelica skriker och rycker i handtaget typ. men man vågar ju inte öppna. sen sitter vi med henne i matsalen, då har typ dom som var där ute mulat henne och greja. alltså shit vad sur hon va då x) ahha.
och så håller emil och ah vilka det nu var på med angelica sen efter, eller alltså dom mular henne inte. men dom kastar väl några snöbollar kanske och sådär. så då vill inte jag, karin och issa vara i korridoren. så vi går upp och sätter oss i fönstrerna där. aslungt där uppe, typ bara vi där :p sen efter ett tag hör vi steg i trappan och typ emils röst. då panikade vi kan jag ju tala om. herregudars vad vi sprang. på engång bah ut vid syslöjden ner och sätta sig i korridoren bland dom andra. jag tror inte emil eller ah, jag vet inte vilka det var såg oss. haha!

efter skolan pysslade jag liiiite. sen var jag med fridaaa :) först var hon här ett tag och sen var jag hos henne.

jag har inte riktigt suttit vid datorn idag, därav den dåliga bloggningen. och nu ska jag sova, för det vill verkligen min kropp. så tyvärr blir det ingen bild idag. men kan försöka hinna med nåt inlägg imorgon. men jag tror jag ska sova hos agnes. så vi får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback