vaaaaaaaarfööööööör?

vill ni veta nåt dåligt. det ville inte jag, men det fick jag minsann ändå. så då får ni också det..

jag tror jag håller på att bli sjuk. iallafall förkyld. uffa. jag vaknade fler gånger imorse, en vid 4.00, senare vid 6.00 och än en gång vid 9.00. då klev jag upp. varje gång jag vaknade var jag täppt i näsan, och nu känner jag att jag har ont i huvudet och i ögonen. jag känner mej lite sjuk. men shhhhh. det är våran top secret. för jag ska på den där dumma konfirmationsaken.

vad är det för nåt då?

jo, men vi (alla konfirmationsgrupper) ska sova i församlingshemmet. idag tills imorgon. vi ska vara där vid 13.00 tror jag. sen åker vi väl hem imorgon vid samma tid ungefär skulle jag tro. vad vi ska hitta på har jag iiiiingen aning om. vet verkligen inte. man ska ha med sig täckisar typ. jag ska sova bredvid julia på hennes dubbelmadrass :') bus.


gambild på teds piroger som han gjorde på hk:n för några veckor sen. asfula! hahah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback