hoppas inte bilen sprängs

dagenrå? kommer upprepa det jag skrev sist. för det var sjukt kul. jaaaag dog. och återuppstod. men aja. börjar nurå. är ni med elle?

började med att man klev upp så tidigt som man aldrig har klivit upp nån gång tidigare. for till "jobbet" 6.30. omg. vet ju. tidigt.
äh. orka berätta detaljerat. ni bryr er ändå inte. vi har fått skruva lite. jag gick runt med hål mellan benen. i byxerna. också. fick sätta säkerhetsnålar i byxerna 24/7 eftersom dom lossnade -.- så fort man bresade lite så bah "ritsh". inge kul. det var jobbigt. sen så höll peter på i motorhuven på en bil, och så skulle jag och issa få skruva. sen var det nån roligt verktyg som lät skitkul när man skruva på't. så gjorde jag det och issa blev irriterad. jag fortsatte då. för det är ju kul att retas. och så skulle peter gå och göra nåt medan vi skruvade. jag myste på med ljudet medan issa skruvade. sen ville ingen skruva mer. jag fortsatte leka, så ville issa ha saken jag höll i. jag bah neee, jag ska ha. och hon samma sak. vips. ner i bilen. precis då kommer peter. tjollahopp!
ett tag senare leker issa lite med skruvar och plastmojenger, och jahapp. ah. men då for det ner en till ene. i samma hål. syns icke. lite jag skratta då eller? fyfasen. tror jag avled. skrattade i en kvart.
fick upp saken jag och issa tappade ner efter ett tag, men tror enen issa slängde ner ligger kvar.
oupsi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback