kult med prov. verkar ju vissa tycka.

hola!

tränade inte fotboll idag för jag håller på att bli förkyld igen -.- så jag var på birsta med mammie. enda dagen hon kunde tror jag, så det bidde ju bra det!♥
fick med mej lite, lite hem. men det är ju alltid något ;) ska försöka fixa bild tills imorgon. men måste verkligen göra engelska x) sammanlagt har jag kanske gjort engelska i 7 minuter, och vi har prov imorgon. känner mej förberedd. MmmMMm-MMmMm! kult. mmmmmmmmmeeeeeeeeeen fyyyyyyyyyyy fasen va less jag är på klassen kan jag ju tala om. nåt så jävulskt.
vi fick välja om vi ville ha engelskaprov eller inte, kan ni fatta att majoriteten vill det? vavavavva? det kan inte jag. ärom dum i hela hövve elle? ÅÅÅH! :@@@@@ deras fel om de går skit på't. deras fel. kottar är vad dom är.
men adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback