vadå bra dag?

hej, vet ni hur glad jag är eller?

ååååh, typ bästa skoldagen på länge, den behööövdes. hihi!
ska jag berätta? okejrå. men iallafall så började det ju redan igårkväll då man såg små fina snöflingor dala ner från himlen.♥ sen imorse när man vaknade så var det typ 2dm snö!! fatta. jag bah "HAPPYYYYYYYYYY". sen så fortsatte det snöa, snöa och snöa. sen hade vi engelska. då fick vi se våran engelska uppsats (oförberett prov typ) och jag fick VG!!! jaaaaaaaa. jag kunde få det i betyg till jul i engelska, om jag inte ballade ur typ. då skulle jag få det! gladtjeeej.
och det snöade mer och mer och mer. och sen bidde det hk. då fick vi reda på våra hk prov. gissa vaad? jag fick mvg!!! ååh. det trodde jag inte. så då blev man ju mer glad. och det fortsatte snöa. och snöa plus massa mer snö. sen var ju hk lektionen kul med. lite småmysig klass där då :)
sen dök so lektionen upp då vi skulle få reda på våra so prov. och det kändes lite små läskigt. för det kändes som att det inte hade gått sådär superbra. och så får man mvg-! ÅÅÅH :DDDDD - (minuset) alltså var för att jag hade några missa på några frågor. men ändå. shit va glad man är :)
det har snöat oavbrutet hela dagen så det är asmycket snö! första snön kom ju igår med, såhär mycket snö har det aldrig blivit efter första snön tror jag.♥
jag ska försöka ta en bild på hur mycket snö det är, men nu är det ju mörkt ute, plus att det aldrig slutar att snöa :) och så har jag franska läxa tills imogon, sen måste man ju se välkommen åter, plus en timmes träning på det. så jag har inte sådär supermycket tid :p men kan försöka imorgon eller så :)


men ni får en lite smågammal julbild som jag hittade istället.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback