amen jäkla ord. rå

hejrå. alltså hej rååå. lixom.. amen du rååå. fattaru? inte hejrå som i hejdå. ni fattar va? snälla säg att ni fattar.

vem är du vem är jag levande charader! (8)

hehe. känner mej busig. vill bah busa på rå. HA! där kom det ett "rå" så ni som inte fattade "hejrå" ni fattar väl nu? eller hur?

okej. men till lite seriösare ämnen. jag hade hk och so prov idag. inget gick sådär vidare bra.. fast hoppas det gick bättre än jag tror! men är lite smått tveksam när det gäller so:n. annarsååå.

har tejp inget att skriva. förutom att jag har träning ikväll. känner mej inte sådär super pepp om man säger så. men det blir nog roligare när man väl är där! ;) måste göra littan läxa nurå. RÅ! hejrå. (hejrå som i hejdå. man kan säga båda. faktiskt! testa!!)

p.s uttala rätt! d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback