bör göra so.

kottar är vi allihopa, allihopa. kottar är vi allihopa. jaaaag meeed och duuu med. kyyysssråååh! (K)(K)(K)

meneeeh. bah fatt ja ä coolråh. bah däffö? ellehh??? äre bah däffööö?

idag on tha school var det inget kul. typ. ne. jaru.. nu pluggar jag lite franska, lite mer än 80 ord. nice det! får väl sitta hela natten lång! JUSTEEE. OMGGGG. har so tills imorgon -.- kanske bör börja? eller? va? bör jag? bör? är det ens ett ord? ha-ha. bör. börrrrrrr. men ja. jag BÖR börja. jag BÖR börja NU. fast det vill jag inte. så vi skiter i det dumma bööör. och nuu. jag bör börja nu. jag börja. jag och börje. hääähähä.

okejrå. ska sluta. bah fatt ja ä trött. äre bah däffö? då ljög ni jöh! va??+?+?plusplus??????++?plus???? ELAAAAAAAAKT! !1!!1!1!oneone!1!!11!!1!11!!eleven


sweeetieee.

asså.... släppderåh!


Kommentarer
Postat av: julia

aningesn dampigt inlägg dedär!

2010-10-19 @ 20:15:14

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback