helium

heeej 8)

igår på skolan fick jag sluta 14.00 om jag ville, men cool som man är så gick man kvar till 15.10! HA-HA! men det var ju elevensval sista timmen, och då har jag ju bild med julia :D klart man vill ha det! så jag och issa stannade.
sen typ 10 minuter innan bilden börjar säger jocke "ska vi till ica på fiskedamm?" vi bah "JAAAAA" så då sprang vi och så typ kom jocke efter. hahahhaha. inne på ica var det asmånga elever som ville fiska i fiskedammen. men så var det bara för små barn :( men då roffade vi åt oss en heliumballong iallafall :D och så andades jocke och julia in det. askul! :D sen ritade och busade jag och julia littan. sen efter bilden gick jag, julia och issa till ica igen och ville ha en till heliumballong. det var flera i taket runt om i affären. men dom når man ju inte. och så ser julia johannes vandra omkring där på ica med sin käre innebandyklubba. och så säger julia "*suuuck* man skulle haft en innebandyklubba.." då vandrar jag fram till johannes och bah "johaaaannes... får vi låna din innebandyklubba och ta ner en ballong?" *angeeeeelfaaacceeeee* hehe. det fick vi :D så sen satt vi och lät som smurfar ett tag! :D

men ska på hockey nu. adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback